ერთკვირიანი ცილოვანი დიეტა - დაიკელით წონაში სწრაფად, ორგანიზმისთვის ზიანის მიყენების გარეშე
ერთკვირიანი ცილოვანი დიეტა - დაიკელით წონაში სწრაფად, ორგანიზმისთვის ზიანის მიყენების გარეშე
ზღვის სეზონი ახლოვდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ დროა, ფორმაში ჩადგეთ და ზედმეტი კილოგრამები მოიშოროთ. ცილოვანი დიეტის არსი კი იმაში მდგომარეობს, რომ ყოველდღიურად ცილოვანი საკვები უნდა მიიღოთ: თევზი, ქათმის ხორცი და უცხიმო პროდუქტი. ეს ყველაფერი ძალიან ნოყიერია და დიდი ხნით ტოვებს დანაყრების შეგრძნებას. ამიტომ შიმშილის გრძნობა მალე არ შეგაწუხებთ. ორგანიზმი მოკლებული ნახშირწყლების და ცხიმების „დახარჯვას“ საკუთარი „ცხიმის მარაგიდან“ დაიწყებს.

ამ დიეტის მთავარი პლუსი
- სწრაფი გახდომაა. ცილოვანი საკვები ორგანიზმს საჭირო ენერგიით მთელი დღის მანძილზე მოამარაგებს. ცილოვანი დიეტა ერთ-ერთ ყველაზე უსაფრთხო დიეტად
მიიჩნევა. მთავარია, დაიცვათ 3 ძირითადი წესი:

  • მიიღოთ საკმარისი რაოდენობით სითხე - მინიმუმ 2 ლიტრი.
  • შეაშველოთ ვიტამინების და მიკროელემენტების კომპლექსი.
  • მიღებული კალორიები 24 სთ-ში არ უნდა შეადგენდეს 1200-ზე ნაკლებს. 

დაშვებული  პროდუქტები:

ქათმის ხორცი, უცხიმო თევზი, ხბოს ხორცი, ღვიძლი, უცხიმო რძის პროდუქტები, კვერცხი, ბურღულეული, ხილი, ბოსტნეული.

აკრძალული პროდუქტები:

ნებისმიერი კონსერვი, ნახევარფაბრიკატები, გამომცხვარი, შოკოლადი, ზეფირი, კანფეტი და სხვა ტკბილეული; ცხიმიანი რძის პროდუქტები; სახამებლის შემცველი ბოსტნეული (კარტოფილი, სიმინდი, ლობიო, ბარდა, სტაფილო, ჭარხალი); ტკბილი გაზიანი სასმელები; შაქარი.



მენიუ:

ორშაბათი

საუზმე: 150 გ უცხიმო ხაჭო, ჩაი ან ყავა (უშაქრო).
ხემსი: 1 ც. ვაშლი
სადილი: 150 გ მოხარშული ქათმის ფილე, 1 ნაჭერი დიეტური პური.
სამხარი: 100 გ იოგურტი.
ვახშამი: 200 გ თევზი, ბოსტნეულის სალათა.

სამშაბათი
საუზმე: 150 გ იოგურტი, ჩაი ან ყავა.
ხემსი: 1 ფორთოხალი.
სადილი: 150 გ ხბოს ხორცი (მოხარშული), მოთუშული ბოსტნეული.
სამხარი: 1 ჭ კეფირი.
ვახშამი: 200 გ თევზი, 200 გ ბოსტნეული. 

ოთხშაბათი
საუზმე: 3 ც. მოხარშული კვერცხის ცილა, ყავა ან ჩაი.
ხემსი: 1 ც. ვაშლი ან ფორთოხალი.
სადილი: 4-6 ს/კ ყავისფერი ბრინჯი. იმისათვის, რომ ძალიან არ შეიზღუდოთ და მენიუ გადაახალისოთ, შეგიძლიათ მიირთვათ KFC-ის ქათმის ფრთები, სტრიფსი, ან ბარკალი, რომელიც საკმაოდ დაბალკალორიულია. ცილოვან დიეტაში  ქათმის ხორცი დაშვებულია. 

ბარკალი 1 ცალი = 130 კლ
ფრთა 2 ცალი = 140 კლ
სტრიფსი 2 ცალი = 137 კლ

კალორიულობის განსაზღვრაში დაგეხმარებათ ეს  გამომთვლელი.


სამხარი: ხაჭოს“სიროკი“
ვახშამი: 150 გ საქონლის ბულიონი, 150 გ სალათა (კომბოსტოს).

ხუთშაბათი
საუზმე: 1 ჭ. უცხიმო კეფირი, 2 ცალი შვრიის ორცხობილა.
ხემსი: 1 ც. გრეიპფრუტი.
სადილი: 200 გ ქათმის ფილე, 200 გ სატაცური.
სამხარი: 1 ჭიქა აირანი
ვახშამი: 150 გ ბოსტნეული, 200 გ თევზი.

პარასკევი
საუზმე: 150 გ ხაჭო, ყავა ან ჩაი.
ხემსი: 1 ვაშლი.
სადილი: 200 გ მოხარშული თევზი ან KFC-ის ქათმის ფრთა, ბარკალი, 1 ნაჭერი დიეტური პური.

Image result for KFC gif
სამხარი: 100 გ უშაქრო იოგურტი.
ვახშამი: 200 გ მოხარშული ხბოს ხორცი, 150 გ სალათა.

შაბათი
საუზმე: 2 კვერცხის ცილის ომლეტი, ჩაი/ყავა.
ხემსი: ნებისმიერი ციტრუსი
სადილი: მწვანე ლობიო 200 გ, 150 გ ცოცხალი ბოსტნეული.
სამხარი: კეფირი 1 ჭ.
ვახშამი: 150 გ თევზი, 100 გ სალათა.

კვირა
საუზმე: 150 გ ხაჭო, ჩაი/ყავა.
ხემსი: 1 ვაშლი
სადილი: ბოსტნეულის სუპი 1 მათლაფა, 100 გ მოხარშული ხორცი, 1 ნაჭერი დიეტური პური.
სამხარი: 1 ც. ხაჭოს „სიროკი“.
ვახშამი: 100 გ სალათა, მოხარშული თევზი.

დიეტა გათვლილია ერთ კვირაზე, მაგრამ თუ ბევრი კილოგრამის დაკლება გსურთ, შეგიძლიათ 14 დღეც დაიცვათ. 2 კვირა ცილოვანი დიეტის მაქსიმუმია.


კომენტარები (0)
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა
ამ კატეგორიების სხვა სიახლეები
  8 იდეალური პროდუქტი, რომელიც ცილოვანი დიეტის დროს უნდა მიირთვათ
10:10 / 21-05-2018
პროტეინის დიეტა მუდამ მოდურია და გახდომის ყველაზე ეფექტიან საშუალებად ითვლება. ორგანიზმი აქტიურად კარგავს ცხიმს და ინარჩუნებს კუნთოვან მასას.
ჩავეტიოთ საცურაო კოსტიუმში. 14 ხრიკი, რომელიც ზღვის სეზონისთვის სწრაფად დაკლებაში დაგვეხმარება
10:26 / 19-05-2018
როგორ დავიკლოთ ზღვის სეზონისთვის? გთავაზობთ 14 ძალიან ეფექტურ მეთოდს, რომლებიც თქვენს რაციონს მეტად სასარგებლოს და ნაკლებად კალორიულს გახდის.
როგორ დავიკლოთ წონაში იაფად და ეფექტურად
11:14 / 18-05-2018
გაზაფხულზე დიეტაც ისეთი უნდა შევარჩიოთ, რომ ზედმეტ კილოგრამებსაც დავემშვიდობოთ და ჯანსაღადაც ვგრძნობდეთ თავს.
როგორ დაიკლო ნათია ბელთაძემ 25 კილოგრამი და რას გვირჩევს ის: „ეს არავითარ შემთხვევაში არ გააკეთოთ!“
10:27 / 16-05-2018
თუ წონაში დაკლებისთვის მოტივაციას გულმოდგინედ ეძებთ და ის არსად ჩანს, კარგად დაფიქრდით, სად ან რაში ეძებთ მას? ნათია ბელთაძემ აღმოაჩინა, რომ წლების განმავლობაში სტიმულს თავადვე ატარებდა, თუმცა ამას მხოლოდ ახლა მიხვდა და მცირე დროში 25 კილოგრამი დაიკლო.
„ანგელოზური“ დიეტა: როგორ დაიკლოთ 8 კგ ორ კვირაში
21:29 / 15-05-2018
ზაფხულის ოფიციალურად დადგომამდე ორი კვირა რჩება და თუ ზედმეტი კილოგრამების მოშორება ჯერ კიდევ ვერ მოასწარით, დიეტა, რომელსაც Victoria’s Secret -ის ანგელოზები ჩვენების წინ იცავენ, გახდომის პროცესს საგრძნობლად დააჩქარებს.
6 სასმელი, რომელიც ყოველდღე უნდა სვათ, თუკი წონაში დაკლება გსურთ
12:58 / 09-05-2018
ზედმეტი წონისგან გათავისუფლება მთელ მსოფლიოში უამრავი ადამიანის აკვიატებული იდეაა. დიეტოლოგები ამ თემასთან დაკავშირებით ყოველდღიურად უამრავ რჩევას გვაძლევენ.
დიეტა ფრანგულად - შეზღუდვების გარეშე
11:00 / 08-05-2018
ფრანგი ექიმის, დუკანის დიეტა ყოველწლიურად უფრო და უფრო პოპულარული ხდება. მისი დახმარებით, ადვილადაა შესაძლებელი სასურველი ეფექტის მიღწევა და საკმაოდ რთულია დაკარგული კილოგრამების აღდგენა.
როგორი იყო ოდრი ჰეფბერნის კვების რაციონი
16:49 / 07-05-2018
ყველა დროის სილამაზის ეტალონად აღიარებული ოდრი ჰეფბერნი ყოველთვის განსაკუთრებული სტილით და არაჩვეულებრივი აღნაგობით გამოირჩეოდა.
რა უნდა მივირთვათ ღამით, რომ არ მოვიმატოთ წონაში
10:02 / 07-05-2018
ბევრი დიეტოლოგი გვირჩევს, ღამით ჭამაზე უარი არ ვთქვათ, თუმცა საღამოს საათებში, კერძოდ კი, ძილის წინ ყველაფრის მირთმევა მაინც არ არის რეკომენდებული.
როგორ დაიკლო "სულიკო დარდიანიძემ" 78 კილოგრამი?
10:58 / 04-05-2018
"ჩემი ცოლის დაქალების" პოპულარული გმირის, სულიკო დარდიანიძის როლის შემსრულებელი კახა გოგიძე დღეს არაჩვეულებრივ ფორმაშია და რთული დასაჯერებელია, რომ ერთ დროს 160 კილოგრამს იწონიდა...
გამოკითხვა
რომელ მომსახურებას იყენებთ ყველაზე ხშირად ფასდაკლების საიტებზე?
არქივის კალენდარი